torsdag, september 15, 2011

Det är skönt att SD skjuter sej själva i foten

Ja du Jimmie - kanske dags att du tonar ned och inser att demokrati innebär att ett litet främlingsfientligt parti som ditt, ska träna på ödmjukhet och vidsynthet

Man kan stilla undra vilka länder du själv kan tänka dej att besöka på en semester och nästa fråga blir hur välkommen du skulle vara där ..

Jag citerar Jimmie från Svd:
"Jag kan inte tolka tilltaget som något annat än att man känner ett behov av att ta vara på varje tillfälle för att manifestera den mångkulturalistiska samhällsordning som sju av riksdagens åtta partier så okritiskt hyllar. Jag representerar det åttonde, vi som kritiserar denna ideologi. För mig är mångkulturalismen en ideologi som splittrar samhället, en politik som kostat vårt land oerhört mycket, både ekonomiskt och socialt. "

- Ja  precis, SD representerar en fraktion. Att börja vifta runt i folkdräkt gör inte dej 'svenskare' än någon annan svensk - undrar om tyget i din dräkt verkligen är vävt i Sverige? Troligen är ursprunget Indien och jag är rätt säker på att det inte är ylle.

SD är politiska fortkörare som struntar i de hastighetsbegränsningar som finns - man ska fram till vilket pris som helst, oavsett om man river ned gemenskap och utveckling

Kan man inte skapa ett litet SD land där bara vadmal och rovor är tillåtet och naturligtvis kan inte kristendom förekomma där - för visst är väl Asa gudarna vår verkliga svenska grund?

Undrar hur många av SD's medlemmar som skulle flytta dit ..

Inga kommentarer: